anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 24 november 2012

Av anaby - 24 november 2012 15:27

Japp!! Ytterligare en bra natt på jobbet är avklarad  Nu är det endast 1 natt kvar!!!

Mörkt och ruggigt när jag åkte hem...fast rätt så mycket trafik ändå för ovanlighetens skull???

Har sovit hårt idag och rätt så bra  

Gick ner till stallet ganska omgående när jag vaknat....är skönt att gå ner när det är någorlunda ljust ute  

Magnetbehandling och mat. Då "Herr´n" hade rullat sig x flera i leran.....tog jag "tjuren vid hornen" och borstade den "lerinpackade-mammuten" idag  Han lär väl se likadan ut imorgon men 2 lager lera mindre allafall  

Mockade....trampade ner hö och fylla på med nytt vatten i Termobaren.

Lite mys och sedan gick jag hem. Ska ta bilen ner på en stund och ta av magneterna.

Just nu sitter jag och ska äta lite middag. L-O har inte kommit hem från jakten men nu har magen börjat kurra på mig så jag känner att det är dags att äta lite mat innan jag tippar omkull  

Sedan väntar en dusch....packning av mat och sedan chill i soffan innan jag åker och jobbar sista natten.
Känns helt ok!!! Börjar dock känna mig sliten nu...det känns att det är 5:e natten den här veckan. Man behöver verkligen långledigheten för att bli "iordning" igen  

Sitter just nu och ser på "gamla" Karate kid med Ralf Macchio från 1984!!! Hi hi!! NOSTALGI!!!

Ha en fortsatt jättebra lördagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards