anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Permanent bokad!!!

Av anaby - 7 november 2012 00:22

Nu är jag riktigt less på mitt hår  Är en aning jobbigt med långt och spikrakt hår....blir ju inte fluffigare när man har ridit och haft hjälmen på sig direkt  Min gamla permanent börjar gå ur...är nog ca 1,5 år sedan nu om jag inte minns helt fel  

Ringde idag och bokade en tid i början på januari!!! Känns bra att ha tagit beslutet att ÄNTLIGEN GÖRA DET!! Hi hi!!

Fram till dess får jag helt enkelt "stå ut"   

Mvh anaby  

 
 
Kerstin

Kerstin

7 november 2012 09:02

Ja detta hår.. Kan lova att även om man har egna lockar så kräver de underhåll!! ;)
Sv: Ja han är fin Walle, ligger som glasklar 2:a hos mig, hi hi!!
Har ingen extra energi kvar så minsta lilla jag blir dålig nu så rasar jag ihop, så det är lika bra att tänka om innan det är för sent...

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

8 november 2012 21:22

Man blir nog aldrig riktigt nöjd med det hår man har..tyvärr;) Hi hi!! Jag upplever att det är lättare med lockigt/permanentat istället för helt rakt som jag i vanliga fall har...

Han är helt underbar Walle!!! Jag kände samma sak när jag såg honom på kort första gången som med Tabasco:D Hi hi!!

Jag förstår att det är jobbigt när du blir sjuk....du har haft det väldigt jobbigt under ganska lång tid. Kroppen säger ifrån till slut!! Hoppas att det lättar framöver för dig!!! SKÖT OM DIG!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

7 november 2012 09:28

Blir fint med permanent för dej :)
Mitt hår är oxå mest bara strån som ligger platt på skallen.
Det är lätt att bara sätta snodd i, men sist klippte jag det kortare än snoddlängd.


Jaha....tänk om min gubbe kunde förstå att hjälpa till med städet, men det skulle nog aldrig falla honom in, han är bortskämd hemmifrån och han inser nog inte hur mycket han skulle hjälpa genom att bara ställa upp skorna på hyllan....eller röra i grytorna med lite mindre iver :-p Tur för honom att han är så himla snäll på alla andra sätt :))

http://marresmams.blogg.se

anaby

8 november 2012 21:28

Det känns bra att ha tagit beslut om en permanent:D Jag har helt spikrakthår i vanliga fall..finns INTE en tendens till lock:S Hi hi!!! Får ser NÄR jag klipper av mig det långa håret;) Kanske när jag fyller jämnt nästa gång;) Hi hi!!

Jag har det jättebra då min man hjälper till mycket hemma:D Eller vi hjälps väl åt med städningen som är tyngst. Mycket pga att jag har problem med min kropp. Sedan gör jag mycket annat plock och sånt som inte syns lika mycket men ändå ska göras...men som inte är lika tungt som att städa:D Är otroligt tacksam att vi kan hjälpas åt med det "tunga" hemma:D

Jag tror ärligt talat INTE att det finns någonting min man INTE kan tänka sig att hjälpa mig med...även om han kanske inte har lust alla ggr så hjälper han mig alltid när jag ber om hjälp:D Dock ska jag tillägga att jag "bara" ber om sånt som jag inte orkar med eller klarar av det...och det är STOR TACKSAMHET FRÅN MIN SIDA när jag får hjälp av honom!!!! Jag har tur kan man nog säga:D

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards